Het avontuur is begonnen!

Hoeveel moeite het ook kostte om weg te komen, vandaag zijn we in een andere wereld gestapt. De staff wilde exact om 24.00 uur Yvonne feliciteren met haar verjaardag en daarvoor hadden we een tafeltje geboekt in hogere sferen op de luchthaven van Istanbul. Vanmiddag namen we ons resort “de Witte Duif” in gebruik; wat een luxe. We genieten van jullie kids en het werk mag beginnen.

Ilse, Yvonne, Pim, Wim en Jan

DSC_0002 DSC_0010 DSC_0011 DSC_0012

Na een lange reis eindelijk aangekomen in Zuid-Afrika! Het begin belooft veel! Ik heb zin in de rest van de reis. Groetjes Yanick

Eindelijk aangekomen, de reis ging goed maar duurde wel heel lang. Verder nog niet veel meegemaakt. Dikke kus Nina

Onderweg naar de eindbestemming al veel van Zuid-Afrika gezien! Het is gezellig in de groep en het verblijf ziet er netjes uit! Morgen gaat het echt beginnen. Ik heb je kaart gevonden hoor mama, love you! Kusjes Ronja

Lange reis achter de rug, het verblijf ziet er goed uit. Zo meteen naar bed want we zijn allemaal gesloopt. Xxx Eva

Na een vermoeiende reis eindelijk aangekomen. De groep is gezellig en ik denk dat het een hele leuke tijd gaat worden! Xxx Desiree

Allemaal veilig aangekomen! Ik heb super veel zin in de komende twee weken! Hopelijk gaat het ook goed thuis! Kus & knuffel van Carlijn

Vanuit het verblijf hebben we een prachtig uitzicht op de bliksem die boven het stuwmeer en de bergen de hemel verlicht. Ook zijn er buiten het gebouw zwaluwnesten, ook erg gaaf. Groetjes, Maartje

Lange reis gehad met heeeel veel eten. Avondeten om  3uur ’s nachts… bij turkisch airlines doen ze dat gewoon. Het ziet er hier prachtig uit belooft heel wat voor de komende 2 weken. Wel heel veel beesten hier…. Xxx-jes Sem

Na een lange reis van meer dan een dag aangekomen op de witte duif, goede reis gehad en verder een beetje proberen te wennen aan de omstandigheden, gaat verder goed hier J x Elise

Na de lange reis, die meeviel, aangekomen bij de witte duif, heerlijk. Op naar de rest! Liefs, Esther

Lieve schatjes! Het is hier heel erg leuk, en gezellig. Er zijn wel wat insecten maar dat komt helemaal goed hahaha. Vanaf morgen gaat het pas écht beginnen, laat het jullie weten! Kus Manouk

Na twee rustige vliegreizen 😉 en een warme busreis zijn we aangekomen bij de Witte Duyf. Wat een prachtig uitzicht hebben we en we hebben veel zin in de aankomende twee weken! x Geanne

Twee fijne vliegreizen en een lange busrit verder waren we bij de Witte Duif. Ondertussen veel indrukken van Afrika waargenomen, we werden al hartelijk onthaald door een deel van de bevolking, echt super leuk! Groeten Henk

Vanmiddag na een lange reis aangekomen, hele leuke plek! Gelijk al veel dingen gezien onderweg naar hier, heel benieuwd naar wat er nog gaat komen en heel blij dat we er eindelijk zijn! J Groetjes daar! Liefs Anniek.

De vluchten gingen best. De busreis naar de Witte Duif was iets minder want het was super warm en zweterig, maar we hebben wel veel van het land gezien. Daarna hebben we lekker gezwommen en spelletjes gespeeld. Groeten Harm-Jan

Eindelijk aangekomen op de Witte Duif. Wat een supermooi verblijf en gastvrij onthaal! Ik ben benieuwd naar de komende tijd J Liefs, Christianne

We hebben een superfijne reis gehad met Turkish Airlines en de Witte Duif is echt heel mooi! Er is echt een geweldig uitzicht en het is nu al heel gezellig met de hele groep. X Maaike

De eerste keer vliegen was een hele leuke ervaring! Zuid-Afrika is geweldig met het mooie weer, de geweldige uitzichten en de superleuke groep! Liefs, Alisha

Gister en vandaag heb ik voor de eerste keer kip en ei gegeten en vond het lekker. Zuid-Afrika zelf is super leuk en heb het erg naar mijn zin! Liefs, Marilène

Het is supergaaf maar de reis was superduper vermoeiend hahah veel eten gehad in het vliegtuig dus ik heb het overleefd, mis wel mijn mobiel aangezien ik niemand kan appen hoe het is L lekker klef weer XOXO Eline.

Na een gezellige, maar slapeloze vliegreis, zweterige busreis, een heerlijk onthaal op de Witte Duif, heel veel potjes weerwolven en het schrijven van dit berichtje, is het eindelijk tijd om naar bed te gaan! Groetjes Rhodé

Het vliegen was lichtelijk ongemakkelijk, maar voor de rest is het allemaal supergoed gegaan. Het is hier heel erg gezellig, het land is mooi en ik kijk uit naar de rest van de weken. Zorg goed voor elkaar en voor Sukha vooral 😉 groetjes Maritza

Het vliegen ging goed ik heb alleen niet kunnen slapen maar dat haal ik vannacht wel in, de Witte duif is een erg luxe slaapplaats en ik heb erg veel zin in de komende 2 weken. Groetjes Leon

Moe moe moe waka waka… Maar echt ontzettend gaaf en vliegen is een aanrader, Thijs! Liefs, Emma

De vliegreis ging prima, wel een beetje moe ervan. De reis naar de Witte Duif was wat minder, maar wel genoten van het landschap. Ik heb echt heel veel zin in de komende 2 weken. Groetjes Niels.

Het is nog steeds lastig te beseffen dat we nu echt in Zuid-Afrika aangekomen zijn en dat we de komende 2 weken hier door gaan brengen. Het is heer heel mooi, maar heel leeg (landschap), alhoewel ik het grootste gedeelte van de busreis niet heb meegekregen omdat ik zo nodig naar de wc moest. Kusjes Laurian. Ps. Op dit moment ben ik nog 100% heel, amber!

De reis viel best mee! Het opstijgen en landen was echt super leuk en ook het uitzicht was geweldig! Hier is het ontzettend heet, lekker afgekoeld in het zwembad toen we aangekomen waren. Hopelijk is het nog wel een beetje gezellig thuis nu jullie nog maar met z’n vieren thuis zijn. Liefs David

Hey mam, hey Celes, het ging helemaal prima heerlijk gevlogen en alles ging prima! Celes ik wens jou een fijne vlucht! Het ziet er echt allemaal geweldig en mooi uit en jullie krijgen alles te horen als ik thuis ben. En Celes wees voorzichtig! Dikke kus en veel liefs van Gillie 🙂

Hey minkukels, we hebben een superfijne reis gehad en heb het hier heel erg naar m’n zin! Het weer is heel lekker en het is een super mooi land! Kusjes Kim.

Heyhey! Na een reis van 26 uur eindelijk aangekomen in ons huisje. Heerlijk weer en super mooi uitzicht overal! Morgen gaat het programma pas echt beginnen! Spreek jullie snel weer, kusjes Maureen.